Публічна угода (оферта)

Публічна угода (Оферта)на надання електронних комунікаційних послуг
               Сайт realweb.net.ua створений та модерується постачальником електронних комунікаційних послуг, що надає електронні комунікаційні послуги під торговою маркою «RealWeb» ЄДРПОУ 2299514974 що діє на підставі Виписки № 402542398567 від 23.09.2022, , якого внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг, з однієї сторони та Абонент (особа, яка користується послугами Постачальника та сплачує їх) з іншого боку, уклали цю Публічну угоду про нижче наведене:1. Визначення і терміни• «Публічна оферта» – пропозиція Постачальника, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі ст. 641 ЦК України, приєднатись до Публічної угоди про надання електронних комунікаційних послуг, що містяться в публічній оферті.• «Публічна угода» – правочин про надання та отримання електронних комунікаційних послуг, укладений між Постачальником і Абонентом на умовах Приєднання (ст. 634 ЦК України) в момент акцепту Абонентом умов (далі – Договір). Його копія постійно знаходиться на WEB-сайті Постачальника www.realweb.net.ua. Сторони згодні, що будь-які письмові версії Договору та Тарифи є актуальними тільки до подальшої зміни їх умов.• «Абонент» – кінцевий користувач, який отримує електронні комунікаційні послуги на умовах договору, укладеного з постачальником електронних комунікаційних послуг; «Акцепт» – повна і безумовна згода Абонента на укладення Публічної угоди на умовах, визначених публічною офертою.• «Абонентна плата» – фіксований платіж, який може встановлювати постачальник електронних комунікаційних послуг для абонента за доступ на постійній основі до електронних комунікаційних послуг незалежно від факту їх отримання; • «Вартість пакета послуг» - плата, що встановлюється за користування пакетом послуг протягом часу, визначеного тарифним планом, та може бути незалежна від фактичного обсягу споживання електронних комунікаційних послуг, визначеного пакетом послуг;• «Електронна комунікаційна мережа» - комплекс технічних засобів електронних комунікацій та споруд, призначених для надання електронних комунікаційних послуг;• «Електронна комунікаційна послуга» - послуга, що полягає в прийманні та/або передачі інформації через електронні комунікаційні мережі, крім послуг з редакційним контролем змісту інформації, що передається за допомогою електронних комунікаційних мереж і послуг;• «Кінцеве (термінальне) обладнання» - обладнання, призначене для з’єднання з кінцевим пунктом електронної комунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до електронних комунікаційних послуг;• «Мережа Інтернет (Інтернет)» - глобальна електронна комунікаційна мережа, що призначена для передачі даних та складається з фізично та логічно взаємоз’єднаних окремих електронних комунікаційних мереж, взаємодія яких базується на використанні єдиного адресного простору та на використанні інтернет-протоколів, визначених міжнародними стандартами;• «Послуга доступу до мережі Інтернет» - електронна комунікаційна послуга, що забезпечує доступ до мережі Інтернет і можливість логічного з’єднання з кінцевими точками мережі Інтернет незалежно від технології, що застосовується в електронній комунікаційній мережі, і кінцевого (термінального) обладнання, що використовується;• «Постачальник електронних комунікаційних послуг» - суб’єкт господарювання, який фактично надає та/або має право надавати електронні комунікаційні послуги на власних мережах та/або на мережах інших постачальників електронних комунікаційних послуг;• «Споживач послуг» - будь-яка фізична особа, яка використовує або замовляє електронну комунікаційну послугу для власних потреб та не надає електронних комунікаційних послуг;• «Тарифний план» - запропонована кінцевому користувачу постачальником електронних комунікаційних послуг пропозиція, щодо вартості, умов та обсягу надання певних електронних комунікаційних послуг;• «Трафік» - сукупність інформаційних сигналів, що передаються електронною комунікаційною мережею за визначений інтервал часу, у тому числі інформаційні дані споживача та/або службова інформація;• Інші терміни у цієї Публічної угоді вживаються у значеннях, визначених законом.2. Предмет договору1. Предметом цього Договору є надання Постачальником Абоненту електронних комунікаційних послуг (надалі – Послуги) відповідно до умов цієї Публічної угоди та Тарифному плану винятково за адресою підключення Інтернету.2. Абонент користується послугами Постачальника і оплачує їх на умовах Тарифного плану.3. Права та обов’язки сторін1. Постачальник зобов’язується:1. Надавати Абонентові Послуги вказані в пункті 2.1. Публічної угоди відповідно до її умов та Тарифного плану.2. Надати Абонентові додаткові послуги у разі їх замовлення. Сторони домовилися, що обов’язок з надання додаткових послуг замість Постачальника може бути виконаний третьою особою, що має право надавати такі послуги, відповідно до законодавства України. У такому випадку Постачальник несе відповідальність перед абонентом за своєчасність та якість наданих третьою особою додаткових послуг.3. Проводити перерахунок абонентської плати у випадку, якщо основна послуга не надавалась Абоненту не з вини останнього більше 10 днів.4. Забезпечити консультаційно – інформаційну і технічну підтримку Абонента з питань надання послуг по електронній пошті, телефоном або іншими месенджерами. 5. Забезпечити належну якість послуг, вжити заходів до усунення причини зниження їх якості.6. Публікувати всі доповнення і зміни в Тарифних планах не менше ніж за 7 календарних днів до початку їх дії на сайті Постачальника www.realweb.net.ua.7. У разі подання Абонентом письмової заявки Постачальнику, щодо пошкодження електронної комунікаційної мережі, яке унеможливило доступ Абонента до послуги або знизило до неприпустимих значень показники якості і протягом трьох діб Постачальником не буде усунуто пошкодження, абонентна плата за весь період пошкодження не нараховується.8. У разі подання Абонентом заявки Постачальнику, щодо пошкодження електронної комунікаційної мережі в межах адреси надання послуг, пошкодження усувається Постачальником протягом п’яти робочих діб, за рахунок Абонента.9. Розглядати скарги та заяви Абонента у терміни, передбачені Законом України «Про звернення громадян» та інформувати його про результати розгляду.10. Поважати особисті права та свободи Абонента, ввічливо ставитись до Абонента.2. Постачальник має право:1. Змінювати розмір абонентської плати за основну послугу у випадку збільшення її собівартості, зміни законодавства України про оподаткування та/або зміни цінової кон’юнктури ринку подібних послуг.2. В односторонньому порядку переглянути (змінити) цю публічну угоду з повідомленням Абонента через публікацію таких змін на сайті http://realweb.net.ua не менше чим за 7 (сім) календарних днів до набуття чинності змін (доповнень) в Тарифний план.3. Припинити/призупинити надання Абонентові послуг при недотриманні ним умов Публічної угоди. Припинення надання основної послуги може відбуватися шляхом відключення ділянки мережі, що веде до кінцевого обладнання Абонента, від точки приєднання до електронної комунікаційної мережі. У такому випадку повторне підключення Абонента до електронної комунікаційної мережі здійснюється після подання Абонентом до Постачальника письмової заяви, погодження Постачальника на надання послуг, повного погашення заборгованості та оплати авансу за повторне підключення згідно з діючими Тарифами.4. Самостійно змінювати кількість та порядок формування Тарифних планів на електронні комунікаційні послуги.5. Не підключати та/або відключати підключеного до електронної комунікаційної мережі кінцевого обладнання Абонента у разі відсутності документів про підтвердження його відповідальності вимогам, нормативним документам у сфері електронних комунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством.3. Абонент зобов’язується:1. При приєднанні до Публічної угоди ознайомитися з Тарифними планами. Першою оплатою за електронні комунікаційні послуги Постачальника Абонент засвідчує, що йому зрозумілі і він згоден дотримуватися і виконувати всі умови, викладені в Тарифних планах протягом всього терміну дії Публічної угоди.2. Перевіряти інформацію, що стосується умов Публічної угоди, в на сайті http://realweb.net.ua. У разі порушення даного обов’язку Абонент самостійно несе ризик несприятливих для нього змін умов Тарифних планів та Абонентської плати.3. Своєчасно проводити оплату послуг Постачальника відповідно до діючого Тарифного плану.4. Погодити з власниками приміщень, що знаходяться у будівлі за адресою підключення надання електронних комунікаційних послуг за цією Публічною угодою.5. Не допускати використання кінцевого обладнання для вчинення протиправних дій або дій, що суперечать інтересам національної безпеки, оборони та охорони правопорядку України.6. Не допускати використання кінцевого обладнання третіми особами.7. Ввічливо ставитись до Постачальника, його співробітників, не допускати образ, нецензурних виразів, розповсюдження пліток та іншої негативної інформації про Постачальника.4. Абонент має право:1. На своєчасне якісне одержування послуг Постачальника на умовах цієї Публічної угоди.2. Достроково розірвати Публічну угоду за своєю ініціативою звернувшись до Постачальника з письмовою заявою на електронну адресу .au.enalno%40bewlaer У такому випадку Публічна угода вважається розірваною через 30 днів після отримання Постачальником заяви Абонента.3. Самостійно змінити тарифний план на Інтернет та інші послуги. Зміна тарифного плану на Інтернет та інші послуги здійснюється Постачальником з 1 числа наступного місяця після подання заяви.4. Звертатися до Постачальника із заявою про призупинення надання основної послуги на строк до 2-х місяців, із зазначенням терміну, на який зупиняється надання послуг. Заява подається Абонентом за сім робочих днів до дати призупинення надання основної послуги, вказаної в заяві Абонента.5. Самостійно, через особистий кабінет на сайті realweb.net.ua, "заморозити" рахунок. За час "заморозки" рахунку абонплата не стягується.4. Вартість і порядок розрахунків1. Вартість послуг по договору визначається у Тарифних планах. Оплата послуг Постачальника здійснюється абонентом за цінами вказаними в Тарифних планах, що діє на момент оплати послуг.2. Оплата за надані послуги здійснюється Абонентом в гривнях, шляхом внесення їх на поточний рахунок Постачальника через особистий кабінет на сайті realweb.net.u , із зазначенням ідентифікатору Абонента.3. Електронні комунікаційні послуги надаються на умовах передплати в повному обсязі.4. При приєднанні до Публічної Угоди Абонентом вноситься плата за підключення. Моментом оплати вважається надходження коштів на поточний рахунок Постачальника. Моментом початку надання Послуг вважається фіксація обліковою системою Постачальника першої авторизації, здійсненою з використанням логіну та паролю Абонента. При розірванні Публічної угоди за ініціативою Абонента внесена плата за сплачений, але невикористаний Пакет повертається, а плата за підключення не повертається.5. Абонент самостійно несе відповідальність за правильність і своєчасність оплати послуг. Якщо Постачальник не призупинив дію Публічної угоди, а Абонент продовжує користуватись Послугами після закінчення коштів на своєму особовому рахунку, Послуги вважаються наданими і Абонент зобов’язаний їх оплатити згідно умов Публічної угоди.6. Якщо протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту закінчення коштів на особовому рахунку Абонент не поповнив свій рахунок, дія Договору призупиняється. Якщо протягом подальших 30 (тридцяти) календарних днів Абонент не поповнив свій особовий рахунок, Публічна угода вважається розірваною і подальше надання Послуг можливе тільки при повторному приєднанні до Публічної угоди в установленому порядку.7. Протягом всього терміну дії Публічної угоди електронні комунікаційні послуги, надані Постачальником, вважаються наданими належним чином за відсутності письмових заперечень (претензій) з боку Абонента протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту закінчення кожного Часу дії Пакету.8. Претензії з боку Абонента приймаються протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту виникнення спірної ситуації. Після закінчення зазначеного терміну претензії не приймаються. У разі неможливості рішення спірного питання сторонами шляхом переговорів, дане питання вирішується у встановленому законодавством України порядку.9. Припинення дії Договору не звільняє Сторони від обов’язків закінчити розрахунки за Публічною угодою.10. Надання додаткових послуг здійснюється за окремою заявою Абонента за умови здійснення попередньої оплати Постачальнику, відповідно до тарифів, що діють на час звернення Абонента.5. Інші умови1. На додаткові види послуг, не перераховані в Тарифних планах, але що входять в предмет Публічної угоди, а також за особливих умов виконання Публічної угоди, підписуються додаткові угоди, які є невід’ємною частиною укладеної Публічної угоди. Час дії і умови виконання додаткових видів послуг і особливих умов виконання Публічної угоди визначаються в додаткові угоді.2. Якщо абонент не згоден із змінами до Публічної угоди, він зобов’язаний повідомити Постачальника у письмовій формі протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту публікації нових умов. Відсутність письмового повідомлення Абонента до вступу змін до Договору, є згодою Абонента з новими умовами Тарифних планів.3. Абонент і Постачальник зобов’язуються забезпечити конфіденційність облікової інформації Абонента, і пов’язаний з цим збиток третім особам Постачальник відповідальності не несе.6. Відповідальність сторін1. Сторони врегулювали відносини між собою за власним розсудом відповідно до Цивільного Кодексу України, законом України «Про електронні комунікації» і іншими нормативними документами у сфері електронних комунікацій.2. Абонент, використовуючи Послуги, самостійно несе майнову або іншу відповідальність за шкоду, заподіяну його діяннями (особисто або іншою особою під його мережевими реквізитами) особі або майну громадян, юридичних осіб, держави або етичним принципам суспільства.3. Постачальник не несе відповідальності перед Абонентом за затримки і перебої в роботі та надання послуг, що відбуваються прямо або побічно з причини, яка знаходиться поза сферою контролю з боку Постачальника.4. Відповідальність і ризики за використання інформаційних ресурсів Інтернет несе Абонент. Постачальник не дає ніяких гарантій відносно будь-яких товарів, інформації і послуг, які поставляються або надаються з допомогою Інтернет, не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, які прямо або побічно отримали Абоненти або треті особи унаслідок використання інформаційних ресурсів Інтернет або неможливості їх використання.5. Абонент несе відповідальність за збереження своїх облікових даних та паролів, а також за збитки, які можуть виникнути унаслідок несанкціонованого їх використання.6. За порушення термінів надання Послуг, при виконанні Абонентом своїх зобов’язань, Постачальник сплачує пеню у розмірі діючої облікової ставки НБУ від вартості не отриманої Послуги, за кожен день порушення. Період, впродовж якого Абонентові не надавалася або неналежним чином надавалися Послуги доступу, визначається з моменту письмового звернення Абонента (реєстрації рекламації Постачальником) до моменту відновлення надання Послуг, але не більше 180 календарних днів. Пеня зараховується до абонентської плати Абонента на його особовий рахунок.7. Постачальник не несе відповідальності за збій програмного забезпечення і устаткування Абонента, якщо останні не знаходяться під прямим управлінням Постачальника.8. Постачальник надає послуг з настройки програмного забезпечення та устаткування Абонента за можливістю та за додаткову плату.9. Постачальник не несе відповідальності за псування устаткування Абонента через дію обставин непереборної сили (наприклад, дії третіх осіб, погодні умови, перебої електропостачання, але не обмежуючись ними).10. Постачальник не забороняє доступ до будь-яких незаборонених ресурсів Інтернет, мережам, серверам, сховищам даних, проте, Абонентом визнається, що інші оператори Інтернет час від часу можуть фільтрувати інформаційні потоки або забороняти доступ до тих або інших ресурсів Інтернет, і Абонент погоджується, що Постачальник не буде відповідальним за подібні дії третіх осіб. Заборонений доступ до ресурсів інтернет за рішенням Ради Національної оборони та безпеки та введенням в дію Указами Президента України.7. Умови розірвання договору1. Постачальник має право припинити/призупинити надання послуг Абонентові при порушенні Абонентом умов Публічної угоди, а також порядку розрахунків.2. Абонент має право на одностороннє розірвання Публічної угоди за відсутності його заборгованості перед Постачальником.3. Дія Публічної угоди може бути припинена за ініціативою Постачальника, викладеною у письмовій формі і переданою Абонентові в розумно можливий термін, через будь-які причини, що не входять в поняття форс-мажорних обставин, за відсутності прямої провини Абонента в невиконанні умов Публічної угоди. В цьому випадку Абонентові повертається невикористаний на момент розірвання Публічної угоди залишок грошових коштів.4. Дія Договору може бути припинена за ініціативою Постачальника, викладеною у письмовій формі, на підставі неналежного виконання Абонентом умов Публічної угоди. В цьому випадку Абонентові повертається невикористаний на момент розірвання Публічної угоди залишок грошових коштів.5. Припинення Абонентом оплати Послуг і непогашення заборгованості терміном більше 30 календарних днів без письмового повідомлення Постачальника про відстрочення виконання їм зобов’язань за Публічною угодою є односторонньою відмовою Абонента від виконання Публічної угоди. З цих причин Публічна угода вважається розірваною.6. У випадках розірвання Публічної угоди з причин, відмінних від перерахованих вище, питання перерахунків і виплат вирішуються за угодою Сторін або в установленому порядку через суд згідно діючому законодавству України.7. У випадках розірвання Публічної угоди з причин, відмінних від перерахованих, питання перерахунків і виплат вирішуються за угодою Сторін або у встановленому законодавством порядку.8. Форс-мажор1. При виникненні форс-мажорних обставин (тобто обставин непереборної сили, діяльності третіх осіб, природних явищ, наприклад ураган, буря, нагромадження снігу, просідання і зсув ґрунту, ожеледь, землетрус, пожежа, спалахи блискавки, гроза, військові дії але не обмежуючись ними), що виключають або перешкоджають виконанню Публічної угоди, Сторони не матимуть взаємних претензій, і кожна із Сторін приймає на свій ризик наслідки цих обставин.9. Термін дії Публічної угоди1. Публічна угода вступає в силу з моменту першої оплати Абонентом за тарифним планом і діє до кінця поточного календарного року. Якщо жодна сторона до 31 грудня поточного року не оповістила іншу про бажання розірвати або переглянути Публічну угоду, вона вважається продовженою на наступний календарний рік.10. Персональні дані Абонента1. Приєднанням до цієї Публічної угоди Абонент засвідчує надання ним згоди Постачальнику на обробку його персональних даних, наданих в будь-якій формі (письмовій або усній), з метою виконання зобов’язань сторін за цією Публічною Угодою, зокрема, з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за електронні комунікаційні послуги, що надаються за цією Публічною угодою, рекламних цілях, тощо.2. Згода на обробку персональних даних Абонента, зазначена в п. 10.1 цієї публічної угоди, чинна протягом дії Публічної угоди та протягом п’яти наступних років після припинення її дії.3. Приєднуючись до цієї Публічної угоди Абонент підтверджує, що він повідомлений (без додаткового письмового повідомлення) про права, встановлені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних та про те, що його персональні дані передаються Постачальнику з метою виконання зобов’язань сторін за цією Публічною угодою, зокрема, з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за електронні комунікаційні послуги, що надаються за цією Публічною угодою.4. Приєднуючись до цієї Публічної угоди Абонент надає згоду на те, що Постачальник має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, зазначеної в п. 10.1. ці\ї Публічної угоди.5. Приєднавшись до цієї Публічної угоди Абонент підтверджує, що йому відомий і зрозумілий зміст його прав як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
RealWebм. Київ вул. Бальзака 65/125Тел. (093) 272 07 07         (095) 272 07 07         (098) 272 07 07E-mail: au.enilno%40bwewlaer

Made with